czwartek, 30 stycznia 2014

Sałatka z tortelini

Był cykl na słodko, teraz będzie cykl sałatkowy. Nagromadziło mi się sporo przepisów, sporo zdjęć tylko czasu zawsze brak. Z racji tego, że moje dzieciaczki znowu nie domagają zdrowotnie, ciężko mi się zmusić, aby usiąść przed komputer. No, a jak się z SORu wraca o północy to już wogóle przez kolejne dni nie jestem w stanie popisać. A szkoda, bo mam się czym z Wami podzielić.

Sałatka pożywna, nadaje się jako pojedyńcze danie lub jako dodak do obiadu :)
 Tutaj mamy dwie wersje - powyżej z mięskiem i dużymi tortelinkami, poniżej z serem żółtym i mniejszymi pierożkami. Obie pyszne :) Wybieżcie sami.
Potrzebujemy:
paczka tortelini (ugotować wg przepisu na opakowaniu)
1 czerwona papryka
pęczek szczypiorku
puszka kukurydzy
parę ogórków konserwowych
20dag sera wędzonego (może być zamojski, dobrze się komponuje też oscypek)
lub mała wędzona pierś z kurczaka
majonez lub jogurt
1 łyżeczka dijońskiej musztardy

Makaron gotujemy i wystudzamy. Paprykę i ogórki kroimy w kostkę, szczypiorek szadkujemy. Ser żółty lub pierść kroimy w kostkę. Wszystko razem mieszamy, doprawiamy do smaku i już :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz