wtorek, 14 stycznia 2014

Zupa krem czosnkowa

Jak się robi zimno to nie ma to jak zjeść coś ciepłego i pożywnego zarazem. Jestem zwolenniczką zup wszelkiego rodzaju :) moje dzieci również. I o dziwo zupka którą dziś Wam zaprezentuje mi osobiście nie leży, ale moje najmłodsze dziecie najeść się nie może :).
Potrzebujemy:
2l wywaru warzywnego
2 pory
15 ząbków czosnku
5 ziemniaków
1 łyżka masła
2 łyżki oliwy z oliwek
2 łyżki chrzanu w słoiku
sól, pieprz do smaku

Por siekamy jakkolwiek (i tak wszystko będziemy miksować). Przesmażamy na oliwie z masłem dodajemy trochę soli, czosnek i ziemniaczki pokrojona na "4". Smażymy z 5 minutek i zalewamy bulionem. Gotujemy pod przykryciem ok pół godziny. Całość miksujemy i doprawiamy do smaku. Jeśli okaże się, że krem jest za gęsty można dolać bulionu lub wody. Podajemy z grzankami i szczypiorkiem.
Zupka szybka. Na zdjęciu zamiast szczypiorku natka pieruszki bo się pospieszyłam ;)
Smacznego!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz