czwartek, 4 kwietnia 2013

Roladki z łososia

Mój wegetarianin nie spożywa zadnych zwierzątek,  ja za to baardzo lubię łososia, z resztą moje dzieci również, więc poniżej przepis na łatwą i szybką przystaweczkę z tej właśnie rybki.

Na średnią porcję:
200g łososia w plasterkach
opakowanie serka kanapkowego naturalnego /ja lubię serek świeży turek/
pół pęczka szczypiorku
folia spożywcza

Na środek uciętego kawałka folii spożywczej rozłożyć tak aby lekko zachodziły na siebie plasterki łososia. Na to rozłożyć cały serek (nie doprawiać go bo łosoś sam w sobie jest słony). Ja na to kładę posiekany szczypiorek, ponieważ zaostrza smak, ale jeśli ktoś lubi łagodniej można pokroić w wąskie słupki ogórek zielony i położyć go na środku wzdłuż. Jak już wszystko ułożyliśmy, chwytamy delikatnie za brzegi folii i zwijamy roladkę z łososia (tak na marginesie folia służy tylko jako pomoc, nie zwińmy jej do środka ;/) owinąć naszą roladkę folią która została i wsadzić do lodówki na 15 minutek żeby stężało później wyciągamy i kroimy tak jak na zdjęciu.
Naprawdę szybko to się robi, ładnie wygląda i jest smaczne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz