wtorek, 10 lutego 2015

Makaon z serkiem

Powrót do przeszłości część II - czyli makaron z serem. Nie jadłam tego od wieków. Hiperszybkie danko, pożywne i w sumie lekkie. Nie robiłam bo moje maluchy nie tolerują nabiału, ale ja nie mam z tym problemu - więc czemu nie ;) one zjadły z musem jabłkowym.

Potrzebujemy:
ulubionym, dowolny makaron - ja wybrałam świderki
ser półtłusty albo chudy
trochę jogurty (lub śmietany 18%)
opcjonalnie cukier do smaku

Ugotowany makaron posypujemy rozkruszonym serem białym. Polewamy odrobiną jogurtu naturalnego i posypujemy cukrem. I gotowe. Mówiłam, że hiperszybkie? Smaczne i pożywne.
Niewiele tego zostało na talerzu, ale udało się zrobić zdjęcie ;)Jeśli ktoś by chciał opcję z musem to:
2 jabłuszka troimy w kostkę, zalewamy 1/3 szkl. soku jabłkowego. Dusimy aż zmiękną i blenderujemy. Można dodać do smaku cukier i cynamon.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz