wtorek, 10 lutego 2015

Obiadek wegetariański

Mój małżonek jak już wspomniałam nie jada mięsa. Nie jada niczego co ma choćby śladową jego ilość, bądź pochodzi bezpośrednio od niego. Teraz nastały "dobre" czasy, bo większość firm zwraca uwagę na skład swoich produktów. Tak więc, serek pleśniowy można kupić z podpuszczką mikrobiologiczną praktycznie wszędzie.
Na obiadek było:

Przesmażany serek pleśniowy, gotowana z masełkiem i czosnkiem fasolka szparagowa zielona i nieodłączne ziemniaczki ;)
Pyszne i aromatyczne, poza tym całkiem szybkie i proste.
Do panierki serka użyłam:
1 rozkłócone jajko z solą i pieprzem
trochę bułki tartej
Smażyłam na wolnym ogniu, tak żeby był mięciutki, ale żeby się całkiem rozlał ani nie przypalił.

Fasolkę szparagową ugotowałam wg przepisu na opakowaniu. Po odcedzeniu jej z wody dodałam łyżkę masła i 1/2 łyżeczki czosnku granulowanego. Pych!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz