piątek, 23 sierpnia 2013

Pesto - oczywiście po mojemu :)

Szybki, smaczny sosik do kluseczek lub ziemniaczków. Młode malutkie ziemniaczki oblepione tym sosikiem są poprostu boskie. Mój starszy syn jadł dziś z kluskami. Jego komentarz - dobre to mocno pachnące jedzonko :)

Składniki:
pół pęczka bazylii
2 ząbki czosnku
sól, pieprz do smaku
ja dodałam jeszcze ciut chilli
1/3 szkl. oliwy z oliwek
1/2 szkl. orzechów - ja dodałam nerkowca bo są delikatne i nie mają przytłaczającego zapachu

Wszystkie składniki do blendera i miksujemy. Doprawiamy oczywiście do smaku. Jeśli jest za gęte dodajemy oliwy z oliwek. Schładzamy i właściwie już gotowe. Można dodać oczywiście sera parmezan lub gorgozola, ja z uwagi na to że nie są wegetariańskie pominęła je. Wyszło całkiem smacznie :)
 Pięknie się wszystko komponuje ze sobą. Nie mogłam się powstrzymać od zrobienia zdjęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz